پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
 
دکتر گیتی ایزدی پور :
برایمان مثل حس بهار می مانید ، آمدنتان را همیشه تحویل میگیریم

دکتر گیتی ایزدی پور مدیر پزشکی انتقال خون گیلان  :
برایمان مثل حس بهار می مانید ، آمدنتان را همیشه تحویل میگیریم
 
سرویس سلامت موج برنا - در همه مشاغل و در همه دنیا تعطیلات عید به مصداق توفیق اجباری برای استراحت و دریافت انرژی مضاعف برای سال کاری جدید است . در نوروز بسیاری از مشاغل خاص در پست های خود مشغول انجام وظیفه هستند و در این ایام مشاهداتی خواهند داشت که حضور در محل کار در ایام تعطیلات تبدیل به حلواتی دلنشین می سازد .
                                                 💌  *دلنوشته ای با عشق*💌
 
 ۱/۱/۱ در شهر باران، بارانی و لطیف آغاز شد.شمیم خوش عطر فروردین، سرمای به جا مانده از اسفند را شیدا کرده و ترنم خوش آهنگ بهار، طبیعت را رقصان کرده بود..در محل کار هم حال و هوای عید کاملا برقرار بود. تبریک ها و شادباش ها و دعاهای خیر بود که بین همکاران رد و بدل میشد و فضای اداره را عطر آگین کرده بود. با خود میگفتم جمع ما چه  مفتخر است که امروز با انسانهای برگزیده ای ملاقات خواهد کرد که انتخاب کرده اند اولین روز قرن جدید، اولین روز سال جدید را با
* اهدای خون، این نیکوکاری زندگی بخش* آغاز نمایند.
بی تابانه منتظر اولین اهداکننده بودم که قدم یک فرهنگی شریف سال نوی کاری ما را با معنویت وجودش روشن ساخت.بعد از آن یک کاسب محترم سبزی فروش بسیار بانشاط که میگفت دلم میخواست اولین نفر باشم و من به ایشان عرض کردم با این دل دریاییتان شما همیشه درجه ی یکید.بعد از آن یک کارگر جوان که میگفت طبق رسم همه ساله ، سال نو را با اهدای خون آغاز میکند و اینچنین بود که به جمع بزرگان یکی یکی افزوده می شد.
یک خیاط جوان که روز تولدش بود، یک تراشکار ،یک راننده اتوبوس، چند کارگر ساختمانی،چند مهندس عمران، یک جوان که  فردا عازم کار در کانادا بود و آمده بود قبل از رفتن خون  اهدا کند ، یک استاد دانشگاه و ........
و بدین ترتیب بود که چشمانم شاهد آفرینش صحنه های با شکوهی از همدلی و مهربانی شد. انصافا من و همکاران *چه خوشبختیم* که در *سازمانی* شاغلیم که مراجعینمان انسانهای فرهیخته ای هستند که  اینقدر بزرگند، اینقدر مهربانند، اینقدر بخشنده اند که در کشاکش روزمرگیهای دنیای خاکی، سوار بر بال فرشتگان، به چهره زرد بیماران با قطرات خون اهداییشان طراوت و سرزندگی می بخشند.
*اهداکنندگان عزیز*، *سروران*، *مهربانان*، *ای ارزشمندان بی ادعا* در مقابلتان سر تعظیم فرو می آوریم و سال جدید و سده ی جدید را به وجود پربرکتتان تهنیت عرض می نماییم.
*برایمان مثل حس بهار می مانید*
*آمدنتان را همیشه تحویل میگیریم*
 
اداره کل انتقال خون گیلان
دکتر گیتی ایزدی پور
۰۱/۰۱/۰۱
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna